emmislofgren

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Puck!

Av Emma - 30 januari 2013 23:19

Ååh vill inte bo här längre den här staden och lägenheten är för liten för mig. Vill bort här ifrån och börja om på nytt med ALLT!...

 
 
Ingen bild

Mimmi

3 februari 2013 10:42

Been there, done that, som man bruka säga. Det ordnar sig, så länge man kan hålla ut den tiden som behövs så kan man dra sedan och börja om på nytt. Jag drog 90 mil hemifrån, bort från allt som var min vardag och skapade min egen tillvaro. Du kommer dit, du med tids nog. =)

Emma

23 februari 2013 22:37

jo de tror jag nog :P

 
Ingen bild

Faster

4 maj 2013 16:15

Man behöver inte dra hundra mil bort för att skapa sig en egen tillvaro. Man kan ha en egen vardag och en egen tillvaro även om man är nära sin familj. Det kan inte hjälpas, jag talar av egen erfarenhet, familjen finns alltid där när man behöver dem. De står där med öpna armar om det krisar sig. Om man bor långt ifrån dem blir det svårare för dem att ställa upp, inte minst ekonomiskt. Se bara på Mimmi. Hon behöver hjälp med flytten, men jag har inte ekonomiska resurser, eller fysik att hjälpa henne. Men om hon bott här uppe, då hade det varit lättare. Jag hade kunnat köra ialla fall.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 december 2018 12:15


Idag är de en sån dag då jag bara vill sjunka genom jorden. Trött, psyket är längre ner än på botten och jag mår bara illa och känner mig äcklad av allt ink mig själv. Lyckades iaf duscha idag så nåt positivt iaf ? vill bara skrika, gråta och dra täc...

Av Emma - 7 augusti 2018 01:19


En av dom västa grejerna jag aldrig skulle vilja vara med om hände ikväll/natt. Har en kille i södra Sverige som jag brukar snacka med då vi båda lider av psykisk ohälsa. Har själv inte mått nå bra idag som vi har inte pratat då jag ville "isolera" m...

#2

Av Emma - 24 mars 2018 14:19

Dag #2 med ångest idag. Drömmer så jobbiga och intensiva drömmar nu om döden och stressen att hitta alla inom dom dör. Känner mig bara trött, seg, uttråkad men orkar samtidigt inte göra nåt. Har börjat ha oroskänslor och börjat tvivla på mig och han ...

??

Av Emma - 17 mars 2018 17:20

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ...

Av Emma - 5 november 2017 16:36

Ååååh jag har sån ångest!!! Känner mig osynlig, bortglömd, ensam, ful, tjock, äcklig, smutsig, ledsen. Jag får panik!!!!! ?????? ...

Ovido - Quiz & Flashcards